Scouts Musulmans de France

Lassociation, loi 1901, des Scouts Musulmans de France a été fondée en 1991 par Cheikh Khaled Bentounes. Elle est agréée comme mouvement de Jeunesse et dEducation Populaire par le Haut-Commissariat à la Jeunesse. Membre de la fédération du Scoutisme Français, reconnue dutilité publique et dont nous assurons la présidence depuis le 1er janvier 2009, les SMF sont de part cette appartenance membre de lOrganisation Mondiale du Mouvement Scout et de lAssociation Mondiale des Guides et des Eclaireuses.

OVERVIEW

The domain scoutsmusulmans.fr currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have downloaded eight pages within the site scoutsmusulmans.fr and found twenty websites referring to scoutsmusulmans.fr. We were able to find two mass media sites retained by this website.

SCOUTSMUSULMANS.FR TRAFFIC

The domain scoutsmusulmans.fr has seen alternating levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for scoutsmusulmans.fr

Traffic ranking (by month) for scoutsmusulmans.fr

Traffic ranking by day of the week for scoutsmusulmans.fr

LINKS TO SCOUTSMUSULMANS.FR

Association Internationale Soufie Alâwiyya AISA Suisse

ENSEMBLE, NOUS DEVONS AGIR. ENSEMBLE, NOUS POUVONS AGIR. Congres International Féminin pour une Culture de Paix. À propos de la paix et du Vivre Ensemble. Femmes et Culture de Paix, Colloque au Centre Universitaire Méditerranéen, Nice.

RfP - European Interfaith Youth Network

2006 European Regional Youth Preparatory Meetings. 2008 Youth pre-assembly in Rovereto, Italy. 2010 Disarmament Summit in Paris, France. 2011 summit in Warsaw, Poland. 2012 Summit in Lillehammer, Norway. Step Out and Speak Out Against. Week of Action Against Gun Violence in Albania. Closing event of the first phase. Who is my neighbor? What can you do? .

Pionniers de Lavaur

Pour sy retrouver dans les sites internet. Fiona nous avait présenté sa mission dans le dernier. Oui, ils sont de retour! Et les mirettes un peu éteintes.

Sabes qué es el escultismo? Una manera de conocer el mundillo scout. Sabes qué es el escultismo?

Comenzado como un trabajo universitario, poco a poco a ido creciendo en contenidos y espacios para tratar de abarcar a todos los que quieran aportar algo.

Actualités - Territoire Lyon-Levant - Scouts et Guides de France

Les Scouts et Guides de France.

European Interfaith Youth Network

EIYN offers trainings providing the youth leaders with sensitization to accept the important role of advocacy on peace and interfaith issues, providing young people with skills and experience that will enable them to make a real impact. ECRL condemn without reservation .

WHAT DOES SCOUTSMUSULMANS.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of scoutsmusulmans.fr Mobile Screenshot of scoutsmusulmans.fr Tablet Screenshot of scoutsmusulmans.fr

SCOUTSMUSULMANS.FR SERVER

We discovered that a lone root page on scoutsmusulmans.fr took two thousand seven hundred and ninety-seven milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider scoutsmusulmans.fr not secure.
213.186.33.87

We observed that this website is operating the Apache os.

Scouts Musulmans de France

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain scoutsmusulmans.fr had the following in the web site, "Dominique Baudis nous a quittés le 10 avril dernier." I observed that the website stated " Il a été un de nos tout-premiers parrains, nous assurant de son soutien et de sa présence." They also stated " Nous, Scouts Musulmans de France, lui garderons toujours une place auprès de nos feux de camps et une reconnaissance éternelle. Nous nous associons à la douleur de sa famille et lui souhaitons courage et patience. Les Scouts Musulmans de France. La Flamme de lEspoir Citoyen." The meta header had Scouts Musulmans france as the first keyword. This keyword was followed by smf, Cheikh Bentounes, and scoutisme which isn't as important as Scouts Musulmans france. The other words the site used was jeunesse. mouvement jeune is also included but will not be understood by web crawlers.

SEE OTHER WEBSITES

Blog de scoutsmusulmansdusenegal - Blog de scoutsmusulmansdusenegal - Skyrock.com

Bon en effet nous avons comme DEVISE. Scouts ou guides un jour et pour toujours.

Agrupacin Scouts Navales Olivos

Teniente de Navo Pedro Etchepare.

Gruppo Scout San Nicolò di Celle 1

Posted in Clan La Goccia. Presso il salone parrocchiale di San Nicolò di Celle. Primo Torneo di tennis di gruppo. Posted in Il gruppo SNC1. A patire da oggi sono aperte le iscrizioni al torneo di tennis riservato agli iscritti del nostro gruppo.

SITE DES SCOUTS DE PARIS 14deg; - SCOUTISME DANS PARIS 14Site pour la diffusion des informations sur notre groupe autant pour les membres que pour ceux qui voudraient nous rejoindre.

Rêver, jouer, agir! Chez les louveteaux et louvettes, on vit le jeu grandeur nature! Album - Lumière de Bethléem. Album - Maisons en bonbon. Album - Mini camp scout 2007. Album - Sorties et camps. Album - WET scout 2007.

Scouts Sint-Lambertus Neerharen .een spel dat niet luchtledig is, in vrije tijd die niet vrijblijvend is.

Een spel dat niet luchtledig is, in vrije tijd die niet vrijblijvend is.